My Cart

Close

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på et udpluk af de spørgsmål, der kan opstå når du ønsker at handle på Maude.dk

Hvis du ikke kan finde svar på lige præcis det du ønsker at vide, så er du velkommen til at kontakte os på:

Email: info@maude.dk
Telefon: +45 26 34 46 48

Telefonerne er åbne 12.00-14.00 på alle hverdage. E-mails besvares løbende.

 

OM FRAGT OG LEVERING

Hvad koster levering?
Ved forsendelse og levering til din kantsten koster den DKK 55. Ved køb over DKK 499 er levering gratis.

Hvad koster returnering hvis jeg har fortrudt mit køb?
Det koster ikke noget – vi betaler også for returfragten. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde retursedlen, du modtog sammen med dine varer og bruge den vedlagte returlabel.

Kan jeg selv afhente mine varer i jeres butik?
Ja, vi tager i mod personlige henvendelser vedrørende ordrer fra webshoppen i vores butik. 

Hvem afsendes mine varer med?
Vi bruger pakkepost fra Postnord til levering af ordrer fra webshoppen. På denne måde er forsendelsen forsikret, og vi kan følge den via Track & Trace.

Kan jeg spore forsendelsen af min ordre?
Vi har Track & Trace oplysningerne på din forsendelse, så vi kan spore den. Kontakt os, hvis din forsendelse mod forventning bliver forsinket.

Hvor lang tid går det før jeg modtager min ordre?
Leveringstiden med Postnord er på 1-3 hverdage. Du modtager en leveringsbekræftelse med et track&trace nummer, når din ordre er afsendt, så du kan følge forsendelsen.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når postbuddet kommer med min pakke?
Postbuddet lægger en fragtseddel i din postkasse med informationer om, hvor og hvornår du kan afhente din pakke. 

 

OM BETALING

Er det sikkert at handle på rosendahl.com?
Ja. www.maude.dk overholder ”Loven om Visse Betalingsmidler”. Det betyder blandt andet, at de kortoplysninger, du indtaster på betalingssiden ved køb, sker på en sikker krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Denne kryptering sikrer, at det udelukkende er Nets (tidligere PBS), AltaPay og Maude, der har adgang til dine betalingsoplysninger.

Hvad koster det at handle med kreditkort på www.maude.dk?
Det koster kun det dine varer koster, og et eventuelt fragtgebyr. Vi betaler de kortgebyrer, der er på transaktionen.

Kan jeg betale via bankoverførsel?
Hos maude.dk kan du betale med følgende kort: VISA/Dankort, MobilePay, Mastercard og Maestro. Det er ikke muligt at foretage køb via bankoverførsel. Vi tager ikke gebyr, når du betaler med kontokort.

Hvornår bliver pengene for mit køb på Maude.dk trukket fra min konto?
Betalingen for dit køb bliver først trukket fra din konto, når varerne er sendt til dig fra lageret.

Hvornår får jeg pengene tilbage, hvis jeg har returneret en vare?
Når vi har modtaget varen og godkender returneringen, overfører vi købsbeløbet til det kreditkort, du har købt varerne med. Vi refunderer beløbet hurtigst muligt, og senest 7 dage efter, at vi har modtaget returvaren.

 

OM FORTRYDELSE OG RETURNERING AF VARER

Kan jeg ændre/annullere min bestilling?
Når en bestilling er godkendt og sendt videre til os , kan der ikke længere rettes i bestillingen. Du kan ikke fortryde købet ved at afvise at modtage forsendelsen ved levering. 

Hvis jeg har fortrudt hele eller dele af de varer, jeg har købt, kan jeg så sende dem tilbage og få pengene igen?
Vi giver 14 dages fuld returret på alle varer, der er købt i webshoppen. 
Vi betaler oveni købet for returneringen forudsat du benytter den returlabel, der fulgte med pakken.
Det eneste du skal gøre er at pakke varerne forsvarligt ned igen, udfylde og vedlægge den medsendte returseddel og klistre den medsendte returlabel på pakken. Bemærk at vi ikke refunderer andre former for porto.
Når vi har behandlet din returnering, modtager du en mail fra os. Hvis returnering godkendes, fører vi pengene tilbage til det kontokort, du brugte til at betale købet med.

Kan jeg bytte varer, jeg har købt på Maude.dk i jeres butik?

Ja.

Kan jeg selv aflevere varer, jeg vil returnere i jeres butik?
Ja. 

REKLAMATION

Jeg har modtaget en forkert vare/der mangler en vare i min pakke. Hvad gør jeg?
Det undskylder vi! Desværre sker der fejl hos os indimellem. Kontakt os med det samme. De vil kunne hjælpe dig.
Kundeservice åbningstider: 12.00- 14.00 på:
Email: info@maude.dk
Telefon: +45 26 34 46 48

Jeg har købt en vare, der er gået i stykker. Hvad gør jeg?
Alt hvad du køber på Maude.dk er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler ved varen opstået op til 2 år efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Hvis der er synlige skader på pakken, beder vi dig anmelde det til Postnord samt orientere os med det samme.
Ved reklamation, fejl og mangler, så kontakt venligst os.